Underbar dag

Dagen började med jobb, skönt med sovmorgon i morgon känns de som...

Efter jobbet for jag till hästarna, dom mest underbara varelserna i mitt liv med delad plats av katterna förståss. Red både Sanna och Sune, helt underbart bra gick det, kändes verkligen kalasbra !! Borstade av alla tre och smorde in dom med insektsmedel och salva. Bilder kommer förhoppningsvis in i morgon....

Hälsat på moster med familj, pratade med Ida :D alltid lika kul !!

Fick mig en promenad ikväll också men en helt sjukt underbar människa. Längesen nu och jag hoppas verkligen att vi håller kontakten nu, måste ju komma ner till huvudstan och kolla läget !! Tack Renate det var en välbehövlig pratstund vi fick !! Hoppas planerna blir av på onsdag det vore kanontrevligt !!


Nej nu blir det sängen gott folk !! God Natt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0