Tankar och funderingar

Känner mig på mycket bra humör, kanske det kan bero på att jag fick träffa brudarna idag !? Jaja hur som har jag ställt in mig på att försöka tänka o se positivt på allt som händer och sker (hur svårt än de kommer att bli) men jag ska verkligen försöka !! Känner mig nu motiverad till vissa saker som jag inte orkat ta tag i riktigt men nu ska det bli ändring på det.

Igår kväll funderade jag över vilka vänner man igentligen har... Alltså vilka som verkligen finns där när man mår dåligt, och när man verkligen behöver dom. Fick oväntade sms igår och även om det var över en "skitsak" så vart jag glad för kontakten, var ju ett tag sen man hörde ifrån dig och jag hoppas det håller i sig. Saknar vissa vänner mer än andra.

I veckan känns det som om jag har lite planerat, bra vill ha lite för mig. I morgon kommer hovslagarn och så ska vi bygga sommarhagen, jag har sovmorgon vilket är skönt då jag fått alldeles för lite sömn på sistone. Tisdag är det jobb och träning. Onsdag kommer hästtandläkaren. Torsdag blir det jobb tror jag.... Ja det var ett litet utdrag ur mitt liv den närmaste veckan det...

Fick rummet städat och gardinerna o sängkläderna bytta igår, va verkligen aktiv, vet inte rikigt vart energin kom ifrån men väldans skönt att det vart gjort i varje fall... så skönt att somna i nya sängkläder...

Ser fram emot tjejkvällen med grill, spel och alkohol :)  Ska bli så trevligt !!
Sms sms sms... ja vad mer säger man ?? ;)

Nej nu blir det dusch sen spela Buzz eller va de heter med M och A...

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tar emot den ursäkten.. Känns dock som vi kommit fel med varandra sen första gången vi sågs, tycker det känns väldigt dumt vi ska ha något otalt när vi inte ens känner varandra..

2009-06-09 @ 22:40:01
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0