Vädret

Ja inte är det direkt uppiggande väder detta men inte spelar de då mig någon roll då jag ändå ska jobba !! Så ha en trevlig och blöt midsommar ni !! haha !!

Har sagt det en gång förut och säger det igen, när man inte kan stå för den man är behöver man inte kommentera, iallafall inte i min blogg!! Så onödigt !! Jag är visst glad för att jag har ett jobb men läs innehållet i inlägget, har jag klagat över att jag har ett jobb ?? Det jag klagade över är att man ska jobba 4 helger av 5 och att cheferna behandlar vikarier som skit.

Hm blir inte riktigt som jag tänkt mig men blir nog bra ändå.

Nej göra mig klar för jobbet...


Glad Midsommar !!

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0