Förbannad

Idag var andra gången, känns inte bra, funderar på att göra en polisanmälan !! Tack och lov så var jag inte ensam !! För att få ett stopp på det hela så måste man nog göra en anmälan, för så här kan det inte fortsätta !!

Dagen började ju inte bra heller... hämtade ut mitt paket för 1500:- då är inte alla grejjer med och jag har fått en del andra saker som jag efter ett irriterat telefonsamtal fick behålla :) Tack !! Men hade ändå velat ha de andra sakerna idag för jag hade verkligen behövt dom !!

Fått lön idag så har betalat räkning just nu, inte kul att betala sånna men klagar inte på lönen :)
Köpt nya jeans idag också, så snygga !! Känns toppen just nu !!

Blir ju party i morgon... Jippie !! Så en flarra vin o cider bacardy breezer är inhandlat !!



Nej nu blir det en god middag med familjen !!

Mitt liv är toppen just nu :)


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0