Går bra nu :)

Ja det verkar som om det börjar göra det :) Och det tackar vi för !! Va på en "intervju" idag och bra som jag är fick jag börja redan nu ikväll !! :) Gått på inskolning 14,oo-21,30 och det känns kanon. Jag tror verkligen på det här !!
Har ju blivit lovad att gå hela perioden i Mora också på schema 100% Kan det bli bättre ?? :) Med ett jobb som man trivs på dessutom !! :) Idag känner jag mig glad !!

I morgon kommer H, skönt att hästarna ska få nya skor, då kan man fortsätta riktigt på Sune nu när vi kommit igång med regelbunden träning i ridhuset också. Toppen !!



Sanna i första stallet i Borlänge

Nej undra om man ska ta och dejta kudden ska ju upp i morgon !!


God Natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0