Kommentarer

Jag trodde att kommentarer i bloggar var till för att säga vad man tycker !!?? Eller har jag fel... Kan man inte tåla vad andra tycker ska man inte heller lägga ut bilder och text på internet eller där allmänheten kan se det, ta då bort funktionen kommentera !! Och har man en blogg så är väl det uppenbart att man får folks reaktioner på vad man lägger ut... Herregud !!

Jag tycker ändå det är tråkigt att folk och allra helst en person i Mora med blont krulligt hår, fjortis och gift ska hela tiden göra som alla andra och kan aldrig komma på något eget. SUCKA !!

Varit i Östnor hela dagen, hoppträning, trevligt trevligt. Skulle varit ut en vända när man kom hem igen men vart inte så, blir att ut i morgon i stället och då hoppas vi på bättre väder...

Lunarstorn, där fick jag ju också några fina gb inlägg här om dagen, SUCK säger jag, har folk inget annat att göra än att prata om andra och saker som hänt för typ 1 år sedan ?? Vad har andra med det att göra ?? Och för det sista så är det ändå ingen annan som vet hur det ligger till förutom mig och han... Fan lev erat eget liv !!
Jag trivs bra med mitt liv som det är nu och tänker fortsätta med det och ni som är missnöjda med erat och måste snacka om andra får väl göra det då, jag tar då inte åt mig, roa er ni jag bjuder på det för jag vet att jag mår bra :)

Nej ursch vilket klagoinlägg men de bjuder jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0