Utbildning

Har börjat planera för utbildning till hösten eller blir väl troligtvis till våren 2010. Måste ju göra något åt mitt liv så jag slipper sluta som soc fall :D Haha... Fast å andra sidan har jag ju jobb i dagsläget så ska väl inte klaga !! :D
Har kollat på lite utbildningar som jag skulle kunna tänka mig men vet inte rikigt, vill ju plugga något som jag vill jobba med sen och som de förhoppningsvis finns lediga jobb efter studietiden.. Svårt val det där...

Gjort idag ?? Stallet, red Sune som stöd för Lasse, blir troligtvis ridhuset i morgon, kul kul...

Hoppas på fint väder i morgon med lite sol så man kan sola och kanske putsa lite träns och så i stallet :) Mysigt om man kan sitta ute i solen lite...

Ringt samtal idag och hoppas på lite svar i morgon...

Nej sängen nu tror jag...


God Natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0