Vänner


Ja hur mycket ska man stå ut med som vän ?? Hur mycket ska man acceptera ??
Jag trodde att man fanns där för varandra och inte bara när det passar !!
Jag vet hur jag inte vill bli behandlad och jag vet vad jag inte tänker acceptera.
Trodde du var en av mina bättre vänner men misstog mig visst lite...

Sen jag flyttade hem från Borlänge har jag förändrats mycket, nu vet jag mer om
mig själv och jag har blivit starkare och fått mer självförtroende. Jag känner mig stark
i mig själv helt enkelt. Jag vet vad jag vill och jag vet vad jag mår bra av.
Så har lärt mig sålla bort dom människor som bara ger en negativ energi !!

Vill ge en speciell kram till Mia, du är guld värd, utan dig hade jag inte kommit så
här långt i att hitta mig själv !!

Jag vet vilka vänner som finns där när det behövs och jag vet vilka jag kommer ställa
upp för i fortsättningen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0