Nu snart

Ja då var det bara en dag kvar innan vi lämnar Dalen för Gävle en helg. I dag blir det att umgås lite med familjen, man lär ju passa på när man är ledig samtidigt. Sen blir det stallet hela eftermiddagen, mycket förberedelser och packning inför morgondagen. Skulle nog även bada Lasse och göra rent i transporten o fixa o dona. Jag har lite fullt upp med andra ord :)

Vicky !! Klart jag ska komma och titta om jag är ledig :) Ni lär väl behöva nån som kan hjälpa med bommarna ;) haha

Fick sovmorgon i morse också, slog upp ögonen 05,48... Min kropp är väl van att man ska gå upp då antar jag, tvingade mig kvar i sängen till 08,3o och skönt var det... Känner mig riktigt utvilad !!

Nej nu umgås med la familia....


Hörs senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0