Long time ago

Längesen man va aktiv här !! Har alltså varit väldigt upptagen... Mycket jobb, häst, katter, partaj, träningar, familj och planeringar som tagit upp all min tid... Skönt !!

Kommit igång riktigt med Sanna också, känns kanon, fast ryggen känns mindre okej... Suck alltid ska det vara något som sätter käppar i hjulet ! Men men ska härda ut.

Ja Lys jag ska boka in en helg i Borlänge framöver, ska ju åka båt också ! :) Va ju ett tag sen nu !!

Hjärtis är ju för tillfället också i dalen och kommer vara här till nästa vecka någon gång, trevligt !! Haft 2 trevliga kvällar i dennes sällskap och hoppas på några fler innan hon återvänder till storstan !

Ikväll blire middag här med moster o familj, trevligt trevligt !! Ska drickas vin och kolla på pinsamt körslag där vi hoppas att TEAM OLA tar hem vinsten !! :) Lär ju hinka i mig lite om jag ska kunna kolla på det !!

Ja vad händer annars i mitt liv, kan ärligt svara att det inte är mycket mer än häst för tillfället !!

Snälla nån, ge mej ett jobb !!


Nej duschen nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0