Gnäll

Måste få ur mig lite...

Varit hos läkarn i morse och det var både positivt och negativt, vet inte riktigt hur jag ska handskas med det just nu... !? Vill bara att allt ska vara bra !!

Ridit idag och det kändes inte alls bra, men det är bara att bita ihop och hoppas att M har tid och hjälpa mig någon dag...

Har inget mer jobb bokat...

Trodde jag hade riktiga vänner som brydde sig och tyckte/tycker om en för den man är, men tydligen inte !!

Känner mig bara fruktansvärt less och irriterad för tillfället...


Nej åka till Mora idag och träffa pinglorna !!


Hörs då hej !! 

Kommentarer
Postat av: vicky

det vet du väl att vi älskar dej precis som du är! Behöver du fundera över det????

2009-09-01 @ 20:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0