Fick lov

Kände att jag fick lov att skriva av mig om saker igår därav lösenordskyddet, raderade inlägget idag och det känns väldigt bra !! :) Har fått det ur mig och kan nu släppa det !!

Ridit i 3 timmar idag !! Haha va inte riktigt meningen, Sanna stackarn !! Fast henne red jag bara 2 av det 3 timmarna :D haha råkade ju då rida vilse i skogen och hon fick pulsa i massa snö, då kan vi snacka blöt häst efter ca 2 mil.... jaja skritta henne en långvända i morgon så hon slipper bli stel.

I morgon blir det också Mora, ska kolla på när M rider Lasse för Nina, ska bli skojj !! Haha eftersom jag bara ska sitta o fika medans hon rider så känns de helt okej :D

Har ju ingen bil nu heller så känner mig lite låst om jag säger så... men men det fixar sig förhoppningsvis !!

Vet inte om jag ska se fram emot onsdag eller inte :S hm ska i varje fall bli kul att umgås med T lite och träffa C ska bli helt underbart !! Längtar väldigt mycket !!


Nej nu duscha sen fixa käk !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0