Änterligen Torsdag !

Ja nu är det änterligen Torsdag och min lediga dag !! Så skönt att vakna utan klockan i morse, även om jag sover riktigt dåligt och vaknar flera gånger per natt ! Men men behövde ju inte vakna till telefonen iaf.

Idag blir det att umgås med undebrar Jossa ! Så ska göra mej klar för att åka till grannkommunen ! Ska bli så underbart skönt. Sen blir det en ridtur till kvällen, även det underbart !

Hm vad ska man säga mer då ? Igår fick jag lite mer tankar och funderingar och jag hoppas, hoppas och hoppas.... Skulle bli kanon !

Jag förstår inte varför du vill såra mig, och kom inte och säg att du inte trodde eller förstår de, för jag vet att du gör det. Men nu vet jag verkligen, och jag ska.....

Nej nu göra sej klar !


Ha en toppendag för det ska jag ha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0