Dagarna som gått i bilder...

Ja här kommer bilder på dagarna som gått... (Kan vara dåliga bilder men har ju inte följt modet och köpt en systemkamera då jag tycker det duger alldeles utmärkt med en mobilkamera ! )


Majsans söta lilla stoföl i Risa som jag och Jossa hälsade på !


Utsikten från Wäsagnupen !


Nya Pärlan uppe på Wäsagnupen !


En trött Toulouse hos matte !


Den underbara familjedagen vid Åsendammen som måste göras om !!
Trots dåligt väder hade vi fruktansvärt trevligt !!


Sluggo va glad att han fick följa !


Pappsen gjorde i ordning inför grillningen !


Det var något blött tyckte nog mamman !


Kocken himself !


Trogen fiskare trots regnet !


Det spelades även spel....

Tack alla inblandade för en super trevlig helg, jag behövde den verkligen !


Min Älskade häst får avsluta bildbomben ! Dock är denna bild från sommarbetet förra sommaren och inte tagen med mobilkamera och inte av mej heller !!

Nej nu käka en glassbåt sen jobba !!

Enjoy !


Kommentarer
Postat av: Millan

Ahh :) Va roligt att du också lägger upp bilder :)



Älskar dej, det var kul att du hann följa med :)

2010-07-20 @ 23:20:06
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0