Ångest AB

Ja idag har man haft Ångest eftersom jag inte kunde jobba nu på kvällen. Men men är bara att bita ihop, mår man inte bra så göra man inte. Hade ju inte varit någon som tackar en för att man blivit ännu sjukare eftrer att ha cyklat runt hela Mora. Nej Tack !! Trött på att vara sjuk....

Mia red Sanna åt mej i ridhuset idag också, ger så mycket att kolla när någon annan rider ens häst, skönt att få tips och råd. Hon ska ju rida henne även i morgon. Tack snälla för all hjälp !!

Vet inte hur jag ska hantera en sak i mitt liv just nu. Vill så hemskt mycket samtidigt som jag vet att det kanske bara kommer att såra mig i slutändan. Önskar att allt vore annorlunda. Ett litet sms kan göra så mycket...

Nej ligga på spiken en vända och slåss med lite tankar.


Hittade iaf igen en bra låt på min usb sticka idag !! :)


God Natt sov gott !!


Kommentarer
Postat av: slampan

du... du är duktig som ligger med spiken, han är bra! och du är ännu mer duktig som inte åkte på jobb med din sjuka. jag är stolt!



puss

2010-03-09 @ 00:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0