Paket

Idag har jag skickat det, hoppas det kommer fram till rätt person... hm kan ju bli lite lätt pinsamt om de nu skulle komma i fel händer :D haha !! Men men de e ju smällar man får ta, och jag antar att det kommer märkas....

Hänt annars ? Ja idag kan jag säga att det varit stall hela dagen ! Utsläpp, mockning, höpackning, foder, städning, fårpassning, veterinär besök, ridning, insläpp, fodring, nattning.... hm dagen i morgon kommer nog se ganska lika ut kan jag gissa, eller ja förhoppningsvis inget veterinär besök....

Sett filmen Luftslottet som sprängdes ikväll också !! Den va ju riktigt bra måste jag säga !! Som jag sagt tidigare så diggar jag Lisbeth stenhårt !! Naomi Rapace är ju en super skådis !!


Nej nu tror jag det blir sängen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0