Rubrik saknas...

Jaha då vart man bokad på jobb i morgon, skönt men ändå jobbigt då jag fortfarande är sjuk... men men de måste väl gå på nå vis. Känns ändå bra om man får ihop lite mer timmar den här månaden med tanke på att jag varit hemma en vecka nu...

Dagen har som vanligt innehållit mycket stall och fix. Löshoppat både Lasse o Sanna... Gud va Sanna hoppar :) Så himla kul att se !! Duktig häst !! Lasse ville prova stå på mitt knä när vi skulle åka hem så känns som om jag har en spricka i knäskålen, det är inte skönt vill jag lova !! men men vad gör man inte för djuren !!

Känslor, varför finns dom ?? Fruktansvärt trött på dom för tillfället måste jag säga. Önskar det vore enklare än vad det är, men jag måste känner jag. Förstår inte varför man måste såra andra !? Om man nu vill, varför inte visa det då ? Varför svika o göra så att förtroendet tappas...? Det är snart för sent, det varar inte i en evighet...

Nej göra mej klar för sängen....

God natt sov Gott !!



Dom bästa i mitt liv <3 Mammas Älsklingar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0