senaste nytt

Ja de går ju lite segt med mitt bloggande, men dom senaste dagarna har varit rätt hektiskta om jag säger så !! Mycket stall och häst har det varit.... M är ju ny opererad så de blir en del passningar...

Var en trevlig kväll på China house igår också, hade ju styrelsemöte så nu e jag vald till sekreterare.

Idag började det efterlängtade skyttet också :) Skitkul va det !!

Nu kommer lite bilder från dagen....


Laddad eller oladdad, det var frågan...


Alla skyttar klara ??



Så roligt....


Gick ju bra idag trots mitt uppehåll !!


Ego ;)


Har ingen kommentar till detta faktiskt !


Koncentrerad Tom :)


Red detta monster idag...


Och även denna.....


Nej nu ska jag käka !!

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0