Värmande ord...

Har ju inte direkt mått så bra på slutet, av olika anledningar. Men det är nog dagar som denna som får en att orka fortsätta kämpa tror jag. Fick nämligen höra idag på jobbet att jag va omtyckt! Skönt att man är det av någon.
"Du ska veta att jag har svårt att fatta tycke för någon, men det har jag verkligen gjort för dig Ewa. Du är välkommen hit när du vill. Ta vara på den här omtanken och bär med dig detta". Snacka om att jag blev rörd !! Kändes skönt att höra det.... Ibland är dom bara för underbara !!

Har ju lite bilder också som jag ska lägga upp när tid finnes....

Har annars bara hunnit med jobb och stall denna veckan, idag har jag jobbat, ridit, städat och tagit hand om mej själv !! Känns riktigt bra !! Nu ropar bror att varma mackorna är klara så ska väl käka dom sen lägga mig på spiken och sen skölja ur inpackningen ur håret....

Nej ha en skön kväll alla för de ska då jag ha !!

Kommentarer
Postat av: slampan

du ska få höra värmande ord du... när du minst anar =) också haft en bra kväll! puss

2010-03-07 @ 00:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0