14 dagar kvar...

Jobbar natten just nu... går trögt trots att jag faktiskt sovit någon timme innan denna natten ! Har ju jobbat 7-14 i Mora idag också ! Allt går just nu full fart. Vi är redan i November, hua va tiden går !

En del är då inte rädda om livet sitt. När jag tänker på det blir jag ärligt riktigt förbannad. HUr kan man vara så fruktansvärt dum det är en fråga jag ställer mig !? Herrejösses !

Flytten närmar sig med stormsteg ! endast 14 dagar kvar nu ! Ojojoj men jag har faktiskt tagit mig i kragen och fixat en del ut i det där. Ska ta tag i en del i morgon efter min efterlängtade sömn också !

Nej nu göra något innan mina ögonlock vill stänga igen för idag är ju endast 6 timmar kvar nu !

Om jag bara kunde stänga av och sluta fundera !
Den 12:e är dommedagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0