Ekorrhjulet snurrar

Just nu är det mycket som är igång... tvättar för fullt upp alla textilier som legat i kartongerna i över 2 år, det luktar ju lite unket må jag säga men skönt när de blir klart för flytten närmar ju sig med stomsteg !



Har idag även varit på Las i Mora, träffade en helt underbar sköterska som har hamnat helt rätt i livet och som gjorde min dag ! Tack ! I övrigt gick det över förväntan och nu återstår en smått nervös väntan i ca 3 veckor och dom lär väl gå fort om man tittar på dom senaste veckorna som bara dragit förbi....

I morgon väntar nästa samtal som gör att ekorrhjulet lär snurra ett par varv till innan det blir lugnt ett tag ! Även om det är något vemodigt så ska det bli skönt att få svar !

Mina tankar vill inte släppa dig, du är som en drog....

Fått första säsongen av Solsidan på DVD nu också :) Hoppas jag kan lura någon att titta med mig ! Borde ju inte vara så svårt ! :D

Nej nu är det dags att göra ett sista ryck innan sängen !

Kommentarer
Postat av: ida

själv har jag laddat ner första säsongen av solsidan, askul ju!!!!

2010-11-03 @ 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0