Kärleksdravvel !

Hm vart ju mycket sömn de där... eller inte... Gick av mitt nattpass 07,30 i morse och åkte mot Älvdalen, hovslagarn skulle komma till stallet så fick lov att åka där förbi först och ge hästarna foder, mocka och ordna med betalningen, kom inte därifrån förens 09,15, stupade i sängen 09,30 och blir väckt av mamman 12,10.
Känns att jag lever kan jag säga, vart en snabbdusch och sen bar det av mot Mora för att göra ett kvällspass på hemtjänsten ! Gick ju bra jag lever ju än !!

Ligger nu i sängen och ska kolla på "P.S I love you" hm kommer att gråta mej till sömns ! Fullkomligt älskar den filmen även om det är en sån där kärleksdravvelsfilm ! Och jag är mer än väl övertygad om att riktig kärlek bara finns på film ! Ursch vad jag lät bitter nu men är väl så man blir när man går i livets hårda skola ! Tur jag har nattsällskap i natt, tycker inte om att sova själv, fullkomligt hatar det om jag ska vara ärlig !

Nej nu väntar sällskapet och filmen !

Tjipp o hej !


Mitt håriga, kärleksfulla, älskade och fullkomligt underbara sov och filmsällskap  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0