Nattjobbandes...

Japp då jobbar man natt igen då ! Tiden går fort må jag säga !

BXP har varit inne på verkstan igen och fler besök lär det bli, behöver jag säga att jag älskar den bilen just nu ?! Men men det är bara att bita ihop, se glad ut och kämpa på ! Kul att jag inte har nå för mej på helgerna så jag kan ta på mej extra jobb ! :D

Idag fick jag äntligen ur mig hur jag känner och det känns jättebra ! Trodde jag skulle mista dig som vän där ett tag. Då jag insett att jag verkligen behöver dig i mitt liv känns det bra att så inte är fallet. Många tårar kom idag men det känns skönt nu i efterhand.

Senare idag kommer syster hem. Och jag är ledig hela dagen när jag kliver av 07,30 och då bär det av till hästarna för fodring och utsläpp och sedan blir det hem och lite efterlängtad sömn !

På måndag ska min lilla bäbis till doktorn, det är dags för spruta igen. Som sagt det är tur jag för övrigt är sysslolös så jag kan jobba extra !

Insett att det är fruktansvärt drygt med tankar !

Tack för att jag har den undebara familj som jag är lyckligt lottad att ha, vad skulle man gjort utan dom !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0