BErg och DaLbana

Tänk att allt kan vända så snabbt ! Från att allt känns på topp gick det rätt ner.... Ibland undrar man vad man gör för fel som förtjänar vissa saker ! Är glad att jag har vissa personer i min närhet, det är dom som gör att man fortsätter kämpa på, fast båten är tung att ro iland....

Önskar att det fanns mer förståelse i vissa saker, att en del människor faktiskt kan sluta vara så egoistiska och bara se sitt....

Vad gör man när ena hjärnhalvan säger "jag vill" och den andra säger "jag vill inte" !? Jag kan ärligt säga att jag inte tycker om den känslan ! Allt vore så enkelt om man bara visste, men det är väl så att livet inte ska vara enkelt...

I helgen lossnade en sten från axlarna iaf, träffade på en person som har betytt och betyder grymt mycket för mig och det visade sig vara en del missförstånd ! En glad Ewe lämnade företagsmässan !

Nej nu måste jag göra mej klar för jobb !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0