4,oo

Va uppe till 4,oo i morse... trodde inte klockan va så mycket... men men mådde ju inte så bra heller så va kanske inte så konstigt, klockan bara for iväg...

Blev väckt vid 07,5o vart lite paff, var inte väntat om jag säger så... Men men har ju lärt mig när jag duger och inte...

Idag blir det nog en ridtur på eftermiddagen, sen ska jag baka klart allt jag skulle gjort tidiagre i veckan och så ska jag försöka köra iväg allt skräp. Konstigt egentligen hur mycket skräp man samlar på sig !!

Hittat mitt kassakort också :) massa glad...

Nej nu ska jag äta en macka !!


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: lys

nog för att sidan är fin, men vart är alla kort på mej!



<3

2008-12-13 @ 15:18:14
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0