Världens bästa mamma !

Den lista som jag började att gå efter i morse är så gott som klar :) Har varit riktigt duktig idag !! Hann med ett snabbt städ också så nu har man nya sängkläder :) Gud va gött !! Älskar doften av nystädat och doften av rena sängkläder !!

I morgon har jag några fler saker att göra, som jag dels inte hann med idag men som jag även inte kunde göra. Blir nog bra det där, glad att jag tog mig i kragen o gjorde något åt mitt liv :)

Va till stallet och tömkörde min häst, gick kanonbra så en promenad med motion fick man också och det är ju inte helt fel :) Undra om man kan lura med M någon dag !? Prova går ju ;)

Nu under kvällen har det varit soffan som hägrat, kollat på en bra film som jag kan tipsa om "Gracie" en fotbollsfilm men den var helt okej faktiskt !! Den visar att tjejer kan !! :)

Nu snart blir det nyponsoppa och vaniljglass :P Gott gott !! Någon som vill ha ??

Mamma köpte en fin tröja åt mej idag :) en myströja, kanske får ett kort på den sen... Tack mamma, du är världens bästa !!

Nej ska dra mej från datorn....


Hörs då hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0