Fullt upp

Japp det är just vad jag haft på sistone, inte suttit vid datorn knappt sen mitt förra inlägg :) Jobb och hästar har tagit all min lediga tid och gud så underbart. Känner att jag verkligen kommer någonstans med ridningen och har pratat med M om lite hjälp att rida på marken, så ska göra det någon dag :) Tack du betyder !!
Känns kanon med hästarna just nu !! Kippen har ju tyvärr fått flytta då han rivit sin box i stallet och kvar vart pensionärerna :D men men snart kommer det en ny stjärna !! Kul kul !!



M & Kippen på Louise Haaga träning, Mora Ridklubb

Varit på träning i Mora hela dagen, Louise Haaga har hoppträningen där hela helgen. Kul att titta på sen lär man sig massor ju... Kul att få följa M och Kippen också att det gör lön för mödan på all träning hon lägger ner...

Grattis M på födelsedagen !! Många grattiskramar !!

Städade rummet igår också, så skönt att få nya sängkläder. Och fint blev det, börjar ju likna en hall på övervåningen också efter att man rensar ur... skönt att bli av med all skit. Kommer bli bra när vi har gjort som vi tänkt där uppe.

Tankar, tankar och återigen tankar... Jag vet inte varför jag känner så här, men jag tror att jag väntar på en ursäkt eller nått, vet inte varför jag reagerar som jag gör, de enda jag vet är att jag saknar och att det gör ont. Men det är som det är och livet är full av prövningar.

Fick provsvaren från läkaren igår ochså och dom var helt okej så det känns skönt. Nu är det bara att vänta.

Nej nu blir det nog en dusch sen sängen, upp i morgon igen, taxin kommer 08,oo :D


Ha en trevlig kväll !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0