Skämmes

Har ju inte bloggat på ett tag... skämmes på mig !! Men men vad gör man när tiden inte räcker till ?!

Igår fick jag en flygtur alá Sune, trevligt att tugga grus...ICKE !! MEn men lagomt ont i arm och knä idag vill jag lova... men men de går väl över hoppas jag !!

Har ju tappat mobilen i en vattenhink även, lagomt nöjd på mig själv, hoppas betforen smakade gott Sune !!
Beställt en ny mobil från Telia som jag hoppas kommer till veckan !!

Hoppas på besök idag också, men de är väl att hoppas på för mycket är jag rädd.... det visar sig...

Ska göra mig klar för skytten också.... kommer inget besök blir det nog ridtur i eftermiddag, om knät tillåter vill säga...


Nej nu massor att göra... ska försöka lägga över lite bilder sen....


Tjipp o hej !

Kommentarer
Postat av: slamp-lys

helt otroligt, är det ett inlägg jag ser ?? jisses.

2010-04-18 @ 19:27:53
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0