Avbockningar !

Jobb, jobb och häst är väl det enda jag hinner med just nu ! Men det ska bli så skönt när allt är klart !
Har en lista som ska göras så de är väl bara att börja jobba och bocka av den antar jag för det lär ju inte göras av sig sjävt !

Irriterar mig på lata människor fruktansvärt mycket just nu !!

Höleveransen har iaf kommit ! Så skönt ! Nu slipper vi det bekymret ett bra tag framöver !

Men som grädde på moset gick pärlan sönder och ska in på Volvo på måndag ! Inte okej ! Men men det är bara att se glad ut och betala, där gick alla extra pengar från julislitet ! Trevlans !

Känner mig iaf mycket gladare och jag mår mycket bättre ! Det beror nog på många saker men en sak som har gjort stor skillnad i måendet är minisemestern till Åtvidaberg ! Härligt ! Tack L och P för en underbar vistelse och för er gästfrihet. Det var Guld värt att spendera dessa dagar hos er !

Har lite på gång i mitt liv just nu också, hoppet är det sista som lämnar människan och så även mig !

Nej tillbaka till min lista och avbockningar !

Ha en bra dag alla det ska jag försöka ha även om jag känner mig som Lisbeth Sallander !

Kommer nog ett inlägg med bilder om datorn och telefonen vill som jag vill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0