En bra början ??

Hm nu funderar jag så där mycket nu igen... Pratade med en mycket klok vän inatt, du fick mig att helt tänka om som vanligt, känns skönt att prata med dig !! Tack !! Du fick mig att inse att jag faktiskt förtjänar bättre, och att jag inte ska acceptera att bli uttnyttjad o nertryckt nå mer. Känns bra ! Nu gäller det bara att stå på sig och följa sina känslor, dom som inte kan ta vad jag säger är heller inte mina riktiga vänner....

Dagen har ju börjat sådär, varit trött helaste dagen, torkat skit hela dagen på jobbet och när man kommer hem har kattfan skitit ner både sig själv och MIN SÄNG !! Kan ni fatta att man blir tokig eller ?? så efter att jag fick ett utbrott bar det av till duschen, och gissa vem som va sur på mig efter det !!?.....


Kan det vara denna sur puppa ??

I morgon jobbar jag kväll så får lite sovmorgon iaf :) så skööönt ska de bli, känns som om jag inte gör så mycket annat än jobbar nu för tiden !! men men pengar blir det !!
Ikväll ska jag grilla, dricka vi o umgås med myset Renate !! Så trevligt !! sett fram emot detta länge !!

Måste även säga att jag fått trevligt samtal ;) hm undra om turen börjat vända ?? mer tänker jag inte utala nu...

Ha en trevlig kväll alla för det tänker jag ha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0