!!??

Återigen vart man besviken, trodde verkligen att du var bättre vän än så. Efter allt man gjort så trodde jag att man var mer värd än så. Men icke, att jag aldrig lär mig. Men man får lära sig saker genom den hårda vägen i livet antar jag.

Tycker att du ska tänka efter lite hur folk runt i kring dig faktiskt ställer upp. En vacker dag står man där ensam om man inte är rädd om dom som faktiskt bryr sig !! Man ska inte gnälla på andra när man inte är bättre själv, det kan ju inte alltid spelas på ens egna villkor och att alla andra ska rätta sig efter en själv då lever man i en mycket egoistisk värld....
Nej släppa de där nu !!


Längtar till i morgon också :) Hoppas på trevligheter !!

Tagit stallet nu flera dagar i rad, känns riktigt skönt, synd bara att det ska vara så förbannat kallt så man inte kan rida... men men blir väl bättre tider !! 

Tack L för ett mycket givande samtal idag !! Kändes skönt att lätta på saker o ting. Och jag lovar du ska få uppdateringarna !!

Tack sis för bilderna, dm vart kanonfina i ramarna. Bilder kommer....


Nej nu en dusch sen soffmys !!


Kommentarer
Postat av: Madde

Va bra att det vart fint! :) Saknar er mycket! ♥

2010-01-16 @ 18:15:17
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0