Tiden ?

Ja vart tar den vägen ? Känner att jag skulle behöva minst 40 timmar på mitt dygn.

De senaste dagarna har jag, jobbat, mockat, ridit, ordnat med loppis, sålt lotter, jobbat lite till, plockat ner betes hage, satt upp ny stolp till ny beteshage, lagt ut annons på bilen, städat bilen, tvättat, ätit lite mat, sovit en stund eller två, jobbat lite till, betalat räkningar, varit på möte, m.m. listan kan göras väldigt lång !

Igår när jag tog ner stolp vid gamla beteshagen slog jag till mig själv så har nu en fläskläpp, så snyggt eller inte !! Men men bra blir det och snart kan vi släppa hästarna på SOMMARBETE !! kommer bli så bra och härligt !!

Ska jobba lite idag mellan 13,00-18,00 !! Trevligt ska de bli !

Ska försöka få lite kvalitetstid med systrarna idag också :) Vore härligt !!

Nej just för tillfället känns allt ganska bra !

Jaha nu har man bloggat lite då, är ju en av de sakerna som bortprioriteras när tiden inte räcker till.

Nej nu ska jag njuta av solen !!!


Ha en trevlig dag för det ska jag ha !!

Kommentarer
Postat av: jonna

underbart när hästarna äntligen får komma ut på sommarbetet!!

2010-06-02 @ 05:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0