Dålig bloggare

Ja jag har varit en riktigt dålig bloggare nu på slutet, ber om ursäkt för det...
Tar tid att få in bilder på datorn också, måste verkligen fixa det... få se om jag gör det senare
eller i morgon, är ju jobb i morgon kväll också, sen försöka hinna rida två hästar plus att
jag måste göra hela stallet i morgon.

Installerat ny msn på datorn också, kommer inte överens med den... sucka !!

Måste ju knäppa kort på lampan jag fick i julklapp, den va riktigt snygg !! Tack mam o pap !!

Sovit i Mora inatt, jobbat hela helgen, är en trött o sliten Ewe som sitter här...
Jag vill inte bli gammal :S hjälp...

Nej soffan ropar på mej :D


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det står ju att du är mellan två partners hur kan du då påstå att du är själv?

2009-01-01 @ 12:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0