Gott Nytt År !!

Eller ?? Jag vet inte det riktigt, hoppas inget längre, slipper bli besivken då....

Morfar åkte in med ambulans i morse så vet inte hur detta året slutar eller hur det nya året börjar, red Sune idag också och åkte av !! *arg* landade iaf mjukt... börjar jobba sju i morgon och tycker ni att jag låter positivt så har ni fått fel uppfattning !!
Nej ursch !! Vill bara gå och lägga mig, eller varför inte ta en grogg ?! Men jag ska ju jobba i morgon : /

Finns saker som jag inte vill berätta, inte för någon, tror jag skäms, skulle behöva men kan bara inte...
Nej jobbigt.... vart ju bjuden på tre rätters middag idag också, men tackade nej, orkar inte vara glad och trevlig när jag mår som jag gör...


Tack för att du kom förbi igår, det betydde mycket. Önskade att allt vore annorlunda !!

Undra hur år 2009 kommer bli... ja det är väl bara att vänta och se antar jag...
Just nu känns det som om alla andra ska ut och festa och ha kul, suck....

Nej duschen nu...


Hej då 2008 !!

Gott Nytt År 2009 !!

Kommentarer
Postat av: slamp-lys ( mitt nya smeknamn, tydligen )

du vet att jag alltid finns för dej <3

2009-01-02 @ 18:32:37
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0