Stackars Sanna

Haha ja kan man säga annat när hon har en sån matte som mej :D haha måste klippa kräket då hon blir så svettig, men det är bara ett litet problem och det är att hon är livrädd för klippmaskinen... SUCK !! Så Ewe tog saken i egna händer o tänkte fine, du slipper inte undan jag klipper för hand... Bra eller inte, orkade ju bara en lite fyrkant :D haha så nu hoppas jag att M får igång maskinen snart, så där kan hon ju inte se ut :D men men går det inte med maskinen är jag så illa tvungen att klippa förhand för 1000:- för en lugnande spruta tänker jag inte lägga ut när hon bara ska lulla i skogen !!

Nej nu ska jag lägga mej på soffan....


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0