Akuten


      

Ja i fredags va vi upp i Bjärre på T´s skivsläpp, va riktigt trevligt faktsikt, förutom att mor ramlade så det vart ju akuten nästa :P Men jag D och R hade ju lika roligt för det, jag "hittade" sånna där fräna doktor handskar lila dessutom som jag satte på mej !! HAHA hade skitkul, skulle göra en undersökning på R men han fegade ur :D sen skulle jag bara gå in och kolla till mammsen (fortfarande med handskarna på mej) men när jag kommer in i rummet där är doktorn där :O Och han skulle hälsa, så jag sträcker fram handen som då va indragen i ärmen, det kändes ju skitdumt !! :D haha men men jag hade iaf kanonkul !! :D R tog med sig några handskar hem så jag har i förvar inför kommande undersökningar :D Fan va sjuk jag är, men de står jag för !! Haha !!


Lördagen vart det ju att man hamnade en stund bakom ratten, sen bytte C med mig tack o lov... va skittråkigt... åkte runt lite i R-vik och det var bara små barn där, typ 14 och luktar kiss, ursch så tragiskt, jag och C ville ju inte ens dit men D o R ville ju så... Kvällen slutade sen med migrän så jag ville bara hem till min säng. Men men....


Jag vill få min telefon så jag kan lägga upp lite bilder !! NU !! helst igår... suck... lär väl dröja när det är Expert vi talar om... men men hoppas den kommer snart...


Mitt paket kommer under veckan :) Nya ridbyxor och nya kängor, trots att jag har ett halvår gamla :P Men men Ewe fick lov att ha dom för dom va så jäkla snygga :) beställde ju även ett longer delta och ett par thermo ridbyxor, hoppas bara att det passar så jag slipper skicka tillbaka, har ju inget tålamod för sånt... det visar sig.. ska fixa lite bilder !!


Nej annars va min helg ganska okej, lever ju och andas utan respirator :P


Måste ändå ge ett speciellt tack till R för hans knä fredag natt !! Tack !!


Nej nu blir det att umgås med syrrorna och hitta på nå skojj :) Ta hand om er ni som förtjänar det !!


Hörs då hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0