Tyst ett tag

Ja det har varit tyst här ett tag nu, har haft väldigt mycket att göra... Massa mycket, undra om Ewe börjar bli utbränd !? Stress stress o återigen stress...

Fredagen började med Arbetsförmedlingen, Suck säger jag bara om det besöket... Sen bar det av och hämtade den här krabaten !!



Lilla Zelda....

Varit hundvakt hela helgen, plus hästvakt med fyra fodringar per dag och ridit två hästar per dag, känns som om jag och Zelda har bott i stallet denna helg, skönt med frisk luft är det iallafall....
Hälsat på E i Mora också, hon va där och red för Ronny så jag och Zelda drog dit igår och så tog jag Sune med mig idag och for ner en vända så jag och E red en liten tur. Sen kom J och sa hej :) trevligt !!
Har nästan bara stressat denna helg, börjat få halsbränna, inte bra inte bra, men vad gör man ??

I morgon har jag också lite att stå i, söka några jobb, ringa samtal, rida två hästar, städa transporten, städa bilen, dammsuga rummet och tvätta, låter inte det trevligt ??


Vaför svarar du inte ?? Glömt bort mej ?? :( *ledsen i ögat*

Nej nu blir det nog soffan för min del....

Ha det bra alla som förtjänar det !!

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj, det låter som du haft att göra i helgen!? ;) Hoppas du hinner med att ta det lugnt mellan varven oxå! Och vilken söt Zelda!! :)



LYCKA TILL med arbetssökandet, hoppas det går bra! kram

2008-10-26 @ 21:39:24
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0