Sluggo, jobb och påsken

Jaha då ska jag sammanfatta vad jag gjort de två senaste dagarna... Hm har jobbat, varit i stallet, klippt Sluggo och även badat honom, städat och tvättat bilen så nu är den fräsch igen :) Tvättat massa kläder, städat rummet, glott på tv och haft väldans mycket telefonjour !! Ja det var väl det jag har hunnit med !!



Så söt i sitt lilla regntäcke :) Nyklippt, visst vart han fin !?

Idag började jag morgonen med att ta med mej Sluggo ut i stallet, fixade klart allting så lillsyrran kan ge eftermiddagshö och sen ta in dom utan krångel, snabbt och enkelt med andra ord :) Tack M för att du ställer upp med hästarna !!

Själv börjar jag jobba 15,oo Tuvanbroåkern, så kul ska de bli !! Inte helt fel med pengarna man tjänar nu heller ;)
Natten kommer tillbringas i Mora då jag börjar 7,oo på Hugin i morgon... Jobbar hela påsk btw...

För övrigt kommer påsken tillbringas hemma då jag jobbar...

Nej nu ska jag packa, tvätta och duscha !!

Ha en trevlig Påsk allihop !!


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Millan

Älskade sötnosen :) Av någon anledning så ser han yngre ut när han är klippt :) Hihi!!





Puss på dej gumman! Love U!

2009-04-10 @ 15:47:56
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0