Ny look !!



Lyset <3 Min fru !!

Varit i Borlänge tisdag till onsdag... Underbart, fixat ny frisyr och längre naglar ;) Kanske kommer upp bilder sen när jag orkar lägga över på datorn, annars vet jag en annan som har bilder på mig i bloggen :D Urscha !!
Trevligt var det iaf, fast sov ju i annan kommun :P F-låt Lysmys för att jag va otrogen mot dig !!

Träffade också den helt underbara C <3 Va roligt att ses och jag hoppas att det blir snart igen. Jag måste åka ner med bil framöver så man lättare tar sig ut dit. Saknar er enormt mycket !!

Frågan som ställs är: När ??

Vet inte vad jag känner just nu, mår inte direkt bra det vet jag !!
Blir nog tyst härifrån ett tag !!

Stallet väntar och gröten blir kall....


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0