Rämma



Längtar enormt till i morgon klockan 16,oo för då slutar jag jobba och börjar inte förens 7,oo fredag morgon. Ska bli skönt med lite ledighet, fast ledig vad är det ?? När jag slutar i morgon bär det av hem till Dalen och närmare bestämt Kalser, blir mata hästar sen hem o duscha för att sedan sluta i Rämma :)
Bjuden på grillat o vin, det kan inte bli bättre !!

Jobbat nu ikväll också, har känt mig som en skiva som hamnat på repeat, hoppas verkligen inte att mitt liv slutar sådär... vad vet man, lika bra att inte veta känns de som.

Nej nu ska jag dejta John blund en vända innan Lady Gaga med Pokerface kommer väcka mig ur skönhetssömnen i morgon !! Sov så gott alla för det ska jag göra !!

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0