Blogga

undra om jag börjar tröttna på det här med att blogga ?? Orkar ju aldrig eller har inte tid....
men men har ju så fullt upp så hinner ju inte sitta här o skriva om vad som händer i mitt händelserika, fantastiska och mest underbara liv :D Jag vet att alla vill vara som mej o vill leva mitt liv, Dhaaaa

Nej i morgon blir det löshoppning med M´s nya förmåga, ska bli riktigt roligt. Sen ut på Sanna och förhoppningsvis sitter Sunes sko kvar för en skrittur. 50 års kalas i morgon också.... mycket nu....

Jag har iaf bestämt mig, förhoppningsvis så blir det så :) Kommer bli kanon !!

Vill att dom bokar mig på jobb nu, börjar bli rastlös, men men får hoppas att det blir lite fler tider denna månad.

Nej nu blir det sängen tror jag....


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0