Partypinglor, alkohol och gummisnoppar !

Helt kung kväll igår, Tack flickor för en underbart trevlig och rolig kväll som jag hoppas vi gör om mycket snart !! :) Hade sjukt kul !! 2 vinflaskor tömde jag också så måendet idag var kanske inte på topp men det var det helt klart värt det !!

Kan bara säga det att det blir knappast bättre än ett gäng partypinglor, några liter alkohol och massa gummisnoppar !! sammanfattar helgen som den bästa på länge !!

Sängen nu, jobbet i morgon !!



God Natt !!

Kommentarer
Postat av: Mig såklart

Men du nu du skruttan. Efter den där helgen så kanske du ska ändra din civilstatus till "mellan två gummisnoppar" istället.. Haha Åh! Jag är så rolig. Men varför ringer du inte för? Jag vill ju prata. Har en sak jag måste prata om ju. Du ska få bota i det sura äpplet! Hehe. Puss

2009-09-14 @ 18:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0