4:e April

Jaha då var man 24 då... haha känns dock ingen skillnad. Gårdagen va trevlig, eller ja nästan hela iaf. Millus, Klockar, Nääs, Madde, Adde, Tom, Camilla och Danne och för att inte glömma Martin, tack för ett trevligt firande !! :) Laddar redan för musik och motorfestivalen :)

Denna dag har spenderats i stallet och på skjutbanan, gick sådär, koncentrationen va inte på topp ! Men jag är nöjd, jag slog ju lillbrorsan å de va ju huvudsaken :D haha !!

Bilder från dagarna som varit....  


Sune med sin nya pad !


Älskade kusin på skytten !


Finns inga kommentarer om detta....


3 Gäddor och ett angeldon !


Abborar


Fler abborar....


Adde storfiskarn !


Älskade kusin storfiskare nr 2 !


Storfiskare nr 3 ! :)


Moster och jag besökte på isen !


Och Nina såklart !


Nina leker med maten :D


Maggots !


Underbart !


Skytte när det är som bäst !


Avslutar med en ego bild bara för att det är min dag !!


KOmmer förhoppningsvis fler bilder från igår kväll om jag kan sno några med dom som hade kamera :D hehe

Och Grattis Adde, hoppas din dag varit lika bra som min :) !!

Nej nu mysa med syrran som åker tillbaka till Luddis i morgon !!


Tjipp o hej !!

Kommentarer
Postat av: lys1

har nina problem med hjärtat än?

2010-04-04 @ 18:59:32
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0