Peppa !

Sitter och försöker peppa mig själv till en natt med jobb men det går som vanligt inge bra :/ Men men de löser sig det gör det mesta ! Tycker för övrigt att denna vecka gått kanon fort !

Tack syster för att jag får låna eran dongel inatt och för den goda maten !

Kollat på Uffeträning idag också ! Alltid lika trevligt att kolla på proffsen ! Förhoppningsvis fick Ida till några bra bilder så vi kan byta ut lite på hemsidan !

Nej lär fixa lite innan jag lär åka och jobba för i morgon lär jag inte hinna så mycket mer än mocka stallet för sen lär man ju sova någon timme om man ska orka jobba i Mora på kvällen, som sagt mitt liv består just nu av att jobba !! Tur jag har så liiiite att göra på min fritid att jag hellre jobbar extra :D haha

Tjipp o hej !

Kommentarer
Postat av: Millan

Det var så lite så :) hoppas det går bra ikväll, och kör försiktigt hem sen :)

Kramar

2010-10-14 @ 18:35:31
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0