Planering och prioritering

Har för tillfället många järn i elden vilket jag iof gillar. Vill ju ha mycket att göra, fungerar ju bäst då men just nu är det lite lite lite för mycket om jag får gnälla lite :) Ska ju hinna med en flytt snart också ;)
Patat med hyresvärden idag och jag kommer flytta tidigare än beräknat så det är dags att ta tag i det där på allvar snart !!

Annars tycker jag allt går undan ! Tyckte nyss att det var måndag !? Vart tar dagarna och tiden vägen ?! Det kan man ju fundera på...

Nej hinner inte med så mycket mer ska ringa samtal, duscha, skicka svar på en del mail och fixa käk innan jag åker på jobb om 1,5 timme !

Hörs då hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0