Nattuggla !?

Längesen man skrev något här nu ! Men det är väl så när dygnet bara innehåller 24 timmar och jag skulle minst vilja ha och behöva det dubbla, men men livet handlar om prioriteringar !

Jobbar för tillfället natt, ganska ensamt må jag säga ! Och jag som är så trött av mej :) Men än så länge går det bra men det ska bli skönt att åka hem och lägga sej i morgon det tänker jag inte förneka.

Natten ger mej många funderingar. Över livet i allmänhet, men mest över dig. Börjar allvaligt fundera i dom banorna att det är mej det är fel på helt enkelt. Jag vet att jag inte ska men det blir så ändå. Om jag ändå kunde sluta fundera, sluta bry mig, sluta tycka om... då skulle mitt liv vara mycket enklare.

Har även funderingar över flytten, ska bli så otroligt skönt men det är lite praktiska saker som ska lösas innan, vet bara inte hur jag ska göra men måste komma med ett beslut snart ! Längtar till slutet på November !

Jag fullkomligt ÄLSKAR mitt jobb ! Känns toppen att ha fått den här chansen ! Underbara människor ! *kärlek*

2010 kanske är ett bra år trots allt ?!

Tänker på min morfar... jag önskar jag kunde göra mer !

Vill också tillägga lite kärlek till dom som äger mitt hjärta <3
<3 Emil, Toulouse, Sanna, Arvid och Gunvald <3
Det är ni som gör livet värt att leva !!

Nej nu ska jag jobba vidare !

Sov gott alla som får ! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Du missade mitt namn där ju ;( ♥

2010-10-01 @ 11:31:33
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0