Uppblåsbara djurbarbaras...

Vilken människa på denna jord kommer på att framställa en uppblåsbar ko som råmar och ett får som bräker när den får nått där bak ?? Alltså vad är det  man tänder på då ? Ljudet eller upplevelsen att få sätta på ett djur ? Sjukt hur man kan tända på något sådant men alla är vi ju olika.... Men tycker att det finns ju gränser, djuren kan ju inte direkt streta emot.

M frågade mig igår om vi skulle besöka en viss butik i Smb, undra till vilken nytta ? Fast han kanske vill ta med mig som sin personlige rådgivare :D Haha

Blir snart en promenad med T, M och A, ska bli skönt att få komma ut och röra på sig lite. Har tagit det lugnt nu i några dagar och vill verkligen komma igång att träna snart.
Hoppas det blir flytt till B snart, trivdes så bra där och där höll man igång och tränade också. Skönt.

Undra varför M bryr sig så mycket, men de gäller väl bara en sak antar jag... Kul att man duger när dom är kåta, det var som T sa "E du ska vara glad de visar ju bara att du är bra i sängen ;)" Så kanske det är, ska väl intala mig själv de, borde ju vara så med tanke på att dom vill fortsätta träffas, frågan är om man ska ställa upp när det passar dom känns ju lite billigt, visst kan man vara sugen själv men då är det en annan sak :D

Nej nu ska jag ut på den uppfriskande promenaden och utbyta lite tankar och erfarenheter...

Hörs !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0