Det ljusnar

Ringde från jobb igår, började inskolning igår :) Så jobbar jag i dag och på söndag på den andra "gamla" gruppen och sen fortsatt inskolning på måndag och tisdag på den nya gruppen :) Toppen !!

Fick mysiga sms igår :) Och det var inte från Lys :P haha  Känns riktigt bra !!

Börjar det vända tro ??
Blir nog ganska så tyst nu under helgen, ska ju jobba lite å så blir det nog en natt i Mora i natt, Men i morgon kväll efter hästen ska jag nog hinna skriva någon rad !! :)

Nej göra mej klar för jobbet !! Kul kul :)


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: lys

känns det BRA att INTE få mysiga mess från mej... elakt. jag gråter floder nu, bara så du vet. vem får du mysiga mess från, om inte från mej!? ska jag komma ihåg.

2008-12-06 @ 11:39:24
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: kaka

hej! :( kan du ringa mig så fort du ser detta. känner att jag måste prata me någon

2008-12-07 @ 10:46:46
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0