Dummaste

Dummaste tankar som inte vill försvinna, men tids nog så ska dom väl göra det.
Känner att det varit lite mycket för mig nu på slutet. Knappt så man orkat med !!

Fick ett telefonsamtal idag, trodde det var min vän men det var hennes manliga bekanta :D haha han ville tydligen bli min kk, vad svarar man på en sån sak ?? Jag svarade Tack !! Jag vet var din postlåda bor så jag skickar ett skriftligt svar i veckan !! :D Han lät lite besviken måste jag erkänna, stackarn ville väl ha svar på en gång, men icke !!

I morgon blir det stallet direkt på morgonen, ska försöka rida två hästar, skönt att komma igång med ridningen igen, känns ju ganska trist att det vart som det vart med ryggen med tanke på att jag haft båda hästarna för mig själv hela helgen :S

Vet ni vad ?? Fick benskydd till min häst av min kusin o hennes mamma som varit på Globen Horse Show, fick det som tack för att jag tagit hand om deras häst medans dom va borta !! Kommer bild i morgon. Tack !! :)

Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp :) Finns en fin häst till salu i kusinens stall, och såklart är det en nordsvensk, vad annars ?? :) Han är så himla fin så man blir helt kär bara av att titta på honom, vågar tyvärr inte lägga upp bild här när det inte är min pålle :/

Nej undra om man ska dejta kudden en vända tro !?


God Natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0