Jä*la häst !!



Jag och M skulle vara duktiga och ut och rida en kvällstur trots kylan !! Och vad fick man för det !? Jo en hästjä*el som drog TRE ggr, inte bara en utan TRE ggr. Fan va arg jag va, kallt va det och ont i händerna hade jag efter att fått sitta och blå hålla henne en hel ritt. Behöver jag säga att jag är lite förbannad ??
Hotade henne med att Scan lastbilen skulle stå utanför stallet i morgon, men hjälpte det, Nej !!
Och naturligtvis så va hästen dyblöt i svett när vi kom tillbaka till stallet då hon även är livrädd för klippmaskinen !!

Vad har jag dragit på mej ?? jaja nu ska jag inte klaga mer...

En varm dusch på de här så ska väl även Ewe kunna bli på bättre humör, men kan ju inte förneka att det skulle sitta fint med lite sex eller åtminstone en kram !? Haha Sjuk jag vet, född sån....


Hörs då hej !!


Kommentarer
Postat av: lys

liten bit sex ?



=D

2008-12-14 @ 16:14:22
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Louise

Du har fått en utmärkelse av mig! =) Gå in på bloggen för mer info!



Snygg den nya designen blev! Gillar headern väääldigt mycket! =) Hoppas allt är bra med dig annars?

2008-12-15 @ 16:10:51
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0